NAJBOLJA PROMOCIJA fb banner

 

News2autohrv

Što je CEF

NPPP promo (1)

Poslovanje bez reklame je kao da namigujete djevojci u mraku – vi znate što radite, ali nitko drugi to ne vidi. Stari aforizam Steuarta Hendersona Britta i danas najbolje opisuje što se događa u poslovanju ako zanemarimo oglašavanje. Događa se, kako je svojevremeno primjetio stari P. T. Barnum, ono najgore – ništa. Ili kako bi mi to rekli uz uobičajenu upotrebu dvostruke negacije – ne događa se ništa. Bilo jedno ili drugo, goreg nema.
Onima koji misle da gore navedene tvrdnje nisu istinite možemo reći samo – i vi ste u pravu. Kao dokaz prilažemo citat Jefa I. Richardsa- Oglašavanje je potpuno nepotrebno, osim ako se nadate da ćete zaraditi novac.
Ukoliko se slažete s do sada navedenim i želite oglašavanjem unaprijediti Vaš posao, onda ste na pravom mjestu.

CENTRALNI E-SAJAM (Central e-fair – www.cef.hr) je internetski portal osmišljen i ostvaren s isključivom namjerom da omogući malim i srednjim hrvatskim tvrtkama kvalitetnu prezentaciju i uspješno povezivanje s kupcima na domaćem i inozemnom tržištu. I to, što je možda i najvažnije, po uvjetima koji si baš svaka aktivna tvrtka može priuštiti. Dakle, dok se ne dokaže suprotno, po najpovoljnijim uvjetima na hrvatskom tržištu.
Cef – profil ili e-štand je osnovna ponuda Centralnog e-sajma. Ukoliko se odlučite za promociju na Centralnom e-sajmu, za kreiranje Vašeg Cef-profila dobit ćete reklamni prostor kapaciteta solidne web stranice, pa svoje proizvode može izložiti i prezentirati putem neograničenog broja fotografija ili pisanog teksta. Nadalje, Cef-profil je programiran tako da ga na vrlo jednostavan način možete sami uređivati, zadržavajući punu kontrolu nad sadržajem i estetikom prezentacijskog materijala. Naravno, ukoliko iz bilo kojeg razloga niste u mogućnosti ili ne želite sami uređivati Vaš Cef-profil, slobodno i s povjerenjem možete se obratiti administratorima CEF-a koji će profil urediti, ažurirati i održavati umjesto Vas.
Centralni e-sajam mjesečno bilježi oko 400 tisuća klikova, a pravilno profiliranje tvrtki ispravnim korištenjem ključnih riječi, rezultiralo je činjenicom da se mnoge tvrtke i specifične djelatnosti traže i prvo otvaraju upravo preko Centralnog e-sajma.

VAŽNO, AKO NE I NAJVAŽNIJE!
Ako postanete član Centralnog e-sajma, u okviru osnovne godišnje članarine, aktivno ćemo Vas predstaviti hrvatskom tržištu putem najsigurnijih i najučinkovitijih komunikacijskih kanala, dakle putem Facebooka i putem aktivnih newslettera, odnosno aktivnih e-letaka.
Dakle, Centralni e-sajam nije samo poslovna tražilica s gotovo tisuću prijavljenih poslovnih subjekata, nego je i (prije svega) aktivna “nudilica“ hrvatskih tvrtki i proizvoda.

do kupca
Dakle, kako to radimo?
Brzo i efikasno. Odmah po prijavi i kreairanju Vašeg Cef profila, naši dizajneri izradit će personali-zirane promotivne e-letke za Facebook kampanju i Newsletter kampanju Vaše tvrtke (sve je uključeno u redovnu cijenu godišnje članarine), a isti će najkasnije 7 dana od Vaše prijave na Cef, biti dostavljeni na ukupno ne manje od 15 tisuća facebook i e-mail adresa Vaših potencijalnih kupaca. Promotivni e-letci povezani su s Vašim Cef profilom i Vašom web stranicom tako da za razliku od konvencionalnih letaka imaju neusporedivo veći kapacitet informativno-promotivnih podataka – dakle, već prvim nastupom možete predstaviti Vaš cjelokupni prodajni asortiman. Po završetku najavnih kampanja, naši će Vam administratori dostaviti detaljne pokazatelje uspješnosti (broj poslanih e-letaka, broj otvorenih e-letaka, broj ponovnih otvaranja, broj posjeta Vašem Cef profilu i dr.).
Za vrijeme jednogodišnje članarine možete koristiti i Cefovu anketu za istraživanje tržišta, a usluga je, baš kao i prethodno spomenute, uključena u cijenu osnovne godišnje članarine. Usluga Cefove ankete za istraživanje tržišta također uključuje i dizajn personaliziranog anketnog e-letka kao i grafičku obradu i dostavu rezultata. Doseg ankete je 10 tisuća primatelja.
A to je tek početak. Sve navedene usluge istog ili većeg dosega možete kontinuirano koristiti tijekom cijelog trajanja godišnje članarine, i to po, vjerujemo, najpovoljnim uvjetima na domaćem tržištu (ponuda na upit).
I još riječ dvije o svakoj usluzi posebno:

02

FACEBOOK – Čak i donedavno najveći osporavatelji ove moćne društvene mreže postaju svjesni da u svom promotivnom djelovanju više ne mogu i ne smiju ignorirati Facebook. Brojke su jasne i govore same za sebe:
 preko 20% ukupnog stanovništva (više od 1,5 milijardi ljudi) koristi se Facebookom.
U Hrvatskoj se više 1,8 milijuna ljudi, odnosno više od 40% ukupnog stanovništva aktivno koristi Facebookom, a da FB odavno nije samo “dječja zabava“ dokazuju i sljedeći podaci o dobnoj zastupljenosti aktivnih korisnika FB-a.
Facebookom se, dakle, aktivno u Hrvatskoj koristi:
– 570.000 osoba mlađih od 24 godine
– 530.000 osoba između 25 i 34 godine
– 580.000 osoba između 35 i 55 godina
– 150.000 osoba starijih od 55 godina
(izvor: Arbona)
Nije teško pretpostaviti koliko je među njima Vaših potencijalnih kupaca kojima samo treba pokucati na vrata FB profila. Centralni e-sajam Vam u okviru redovne godišnje članarine omogućava profesionalnu mini Facebook kampanju dosega do 5 tisuća facebook korisnika – dobno, po spolu i mjestu stanovanja, afinitetima i ostalim parametrima prilagođenih upravo Vašoj ponudi.
Prednost takvog načina komunikacije s potencijalnim kupcima je višestruka. Klikom na promotivni materijal koji je došao na Facebook profil Vašeg mogućeg kupca, prethodno odabranog po spomenutim parametrima koji savršeno odgovaraju Vašoj tvrtki i Vašem proizvodu, otvara se potencijalno neograničena količina promotivnih materijala pohranjenih na Vašem Cef profilu ili na Vašoj web stranici.
Dakle, točno znamo kome ćemo poslati Vaš promotivni materijal, a količina relevantnih prodajnih informacija o Vašem proizvodu koju u vrlo kratkom vremenu, na najjednostavniji mogući način akceptira potencijalni kupac, neusporedivo je veća od bilo kojeg konvencionalnog načina prezentacije.
Ukoliko nakon najavne personalizirane profesionalne Facebook kampanje poželite ponoviti promociju putem Facebooka, kao članu Centralnog e-sajma osmislit ćemo Vam FB kampanje istog ili većeg dosega (od 5.000 ciljanih FB profila naviše) po iznimno povoljnim cijenama.

MM plavo

E-MAIL KAMPANJA – Sve što vrijedi za FB kampanju u osnovnim crtama vrijedi i za e-mail marketing. Riječ je izuzetno efikasnom reklamnom alatu s nebrojenim prednostima u odnosu na uobičajeni papirni letak.
Počnimo s količinom podataka koju nosi e-letak. Papirni letak, bez obzira na format i veličinu slova, osigurava adekvatan prostor tek za najosnovnije podatke. Svaki pokušaj da ga do kraja napunite podacima i porukama u konačnici će ga učiniti nepreglednim i nečitljivim. E-letak nema takvih problema. Pošto je povezan je s vašim Cef profilom i s Vašom web stranicom, samo jedan klik na e-letak je dovoljan da se prezentacija jednog proizvoda (ili usluge, slogana…) pretvori u prezentaciju Vašeg cjelokupnog prodajnog (uslužnog) asortimana.
Sljedeće velike prednosti aktivnog e-letka su sigurnost i kontrola distribucije. Dok papirne letke uglavnom pronalazimo na neželjenim mjestima (pa im je i sudbina najčešće takva), aktivni e-letak uredno dostavljamo na e-mail adrese potencijalnih kupaca, koji potom biraju vrijeme i raspoloženje kada će ga pročitati i proučiti (a kontrolirana recepcija u pravilu rezultira i optimalnom percepcijom). U slučaju da poneki potencijalni kupac u određenom (razumnom) vremenu ne otvori aktivni e-mail, ponavljamo slanje Vaše promotivne poruke. Po završetku, dostavit ćemo Vam kompletnu statistiku odrađene e-mail kampanje, i detaljno Vas upoznati s postignutim rezultatima – osim osnovnih podataka (broj poslanih e-letaka, broj pročitanih e-letaka, broj ponovljenih čitanja), informirat ćemo Vas i koji su segmenti Vaše ponude izazvali najveći interes kod potencijalnih kupaca, a dostavit ćemo Vam i adrese potencijalnih kupaca koji su iskazali najveći interes za Vašu ponudu.
Na kraju spomenimo i neporecivu činjenicu – Cefova e-mail kampanja košta bitno manje od reklamiranja pomoću papirnih letaka .
Centralni e- sajam raspolaže s nekoliko desetaka tisuća aktivnih e-mail adresa Vaših potencijalnih kupaca na teritoriju cijele RH, tako da možemo napraviti relativno precizan izbor ciljane skupine (po djelatnostima i zemljopisnom kriteriju).
U okviru redovne godišnje članarine Centralni e-sajam Vam omogućava profesionalnu najavnu e-mail kampanju dosega 10 tisuća aktivnih e-mail adresa, a ukoliko nakon najavne personalizirane e-mail kampanje poželite ponoviti promociju Vaše tvrtke putem e-mail marketinga, kao članu Centralnog e-sajma osmislit ćemo Vam kampanje istog ili većeg dosega (od 10.000 ciljanih e-mail adresa naviše) po iznimno povoljnim cijenama.

check 5

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA – CEF ANKETA
Digitalna revolucija je presudno promijenila ponašanje na tržištu. Još nedavno nezamisliva brzina produkcije i širenja novih potreba opredmećenih u novim proizvodima, u pratnji jednako brzih i lako dostupnh reklamnih informacija, u velikoj je mjeri promijenila pristup tržištu i ponude i potražnje. I dok se s jedne strane združena ponuda (proizvođači i oglašivači) trude proizvesti relevantan proizvod po mjeri sve zahtjevnijeg (i informiranijeg, naravno) potrošača, potrošač, umnogome odgojen na interaktivnosti društvenih mreža, i od ponude zahtijeva isto – dvosmjernu i po mogućnosti istovremnu komunikaciju. Zapravo, potrošači žele, komunicirajući izravno s proizvodom, aktivno sudjelovati u kreiranju njegovog konačnog izgleda.
Nepoznavanje potreba potrošača i ignoriranje dvosmjerne aktivne komunikacije s potrošačima, u kontekstu zahtjeva tržišta 21. stoljeća ne čini se osobito razboritom prodajnom taktikom. U komunikaciji, naime, postoji svojevrsna Kvaka 22, koja se ogleda u samoj definiciji komunikacije – “Svaki čin čovjekova ponašanja, kao reakcija na nešto ili nekoga, već je komunikacija, jer svaka gesta nosi neku (neverbalnu) poruku. Kako ponašanje nema suprotnosti, ne može se “ne ponašati“, posljedično – ne može se ni “ne komunicirati“ (Paul Watzlawick, 1969).
Upravo stoga, u želji da što bolje odgovorite zahtjevima modernog digitaliziranog tržišta, u sklopu redovne godišnje članarine, uz Facebook i E-mail kampanje, nudimo Vam i dodatnu mogućnost aktivne komunikacije s potrošačima putem Cef Ankete. Osnovna usluga istraživanja tržišta u okviru redovne godišnje članarine ima doseg 10 tisuća potrošača, a dizajn anketnog e-letkaje, kao i kod prethodnih usluga, uključen u cijenu.
Po završetku, dostavit ćemo Vam kompletnu statistiku istraživanja tržišta, i detaljno Vas upoznati s rezultatima anketiranja.

02 cef zig BORDO

PROMOTIVNA PONUDA



Centralni e-sajam
1. Godišnja članarina na centralnom e-sajmu Cef
2. Izrada i postavljanje e-štanda tvrtke (Cef profil)
3. Ažuriranje podataka i uređivanje Cef profila tvrtke – 12 mjeseci

Predstavljanje tvrtke-izlagača tržištu RH
4. Dizajn aktivnog e-letka za Newsletter kampanju
5. Slanje aktivnog e-letka na 3 x 10.000 e-mail adresa
6. Dostava izvješća o uspješnosti newsletter kampanje
7. Dizajn božićno-novogodišnje aktivne e-čestitke
8. Slanje aktivne e-čestitke na 10.000 e-mail adresa
9. Dizajn e-letka za plaćenu FB kampanju
10. Slanje e-letka – troškovi plaćene kampanje dosega min. 3 tisuće FB profila
11. Dostava izvješća o uspješnosti FB kampanje

Istraživanje tržišta
12. Dizajn anketnog upitnika za istraživanje tržišta
13. Slanje anketnog upitnika na 10.000 e-mail adresa
14. Grafička obrada i dostava rezultata ankete

UKUPNO:                                2.100,00 kuna
PROMOTIVNI POPUST:                         20%
ZA PLATITI:                            1.680,00 kune
Cef Marketing j.d.o.o. nije u sustavu PDV-a

KONTAKT: 

GSM:                      097 641 241 8

e-mail: goran.stentor@gmail.com

Cef marketing 2 (1)

Show Comments

NAJBOLJA PROMOCIJA fb banner